Färgglatt nertill

Sedan ett par timmar tillbaka är jag lycklig ägare till ett par av nedanstående skodon. Jag har insett att det inte går att vara iförd trätofflor och behålla fotsenor hela i en sluttande trädgård när man ska jaga Lillebror med pärlhyacinter i munnen eller sparka boll, som jag inte kan, med Loppan. Mina vackra, av svärmor "fådda" Falsterbotofflor går nu över till sällare jaktmarker för andra ärofyllda uppdrag.

Jag har inga planer på att påbörja anställning inom sjukvården, där dessa skor väl är förbjudna vid detta laget. Alstring av lite elektricitet för husbehov är det dock ingen som kan ta ifrån mig. Om vi nu inte har råd att byta uppvärmningssystem så kan jag väl få komplettera den befintliga lite? Och därmed är dagens utgift ursäktad!

image52
www.crocs.se

Kommentarer
Postat av: Moster

Så trevligt att du också har upptäck dessa fantastiska skodon! Perfekta att spola direkt under kranen efter ett eventuellt klavertramp i en kossas halvfasta avföring....vilken färg blev det? Ja, på tofflorna alltså!!! /Stolt och nöjd ägare av 3 par...

2007-04-23 @ 21:24:39
Postat av: Anna

Som på bilden; rööööda! :o)

2007-04-23 @ 21:47:36
URL: http://familjenjensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0