(Upp)rättelse

Maken läser sällan bloggen och får ibland lära känna mig (och kanske sig själv?) ytterligare när han sätter sig och läser lite. Nu kände han sig oförtjänt påhoppad *ler* i mitt inlägg om den nattliga argbiggan. Han bad om upprättelse, och menar att han visst gjorde en ytterst viktig insats, nämligen den att avsluta Loppans ylande och även mitt utbrott genom att ge henne lite vatten - för hon var i alla fall inte vaken. Han släckte två eldar, en viktig punktmarkering.

1-1 till maken, naturligtvis. :o)

Något förgrymmad är jag dock fortfarande, eftersom mitt enda och enfaldiga syfte med det rökiga utbrottet (då det i övrigt helt saknade logik) var ett försök till att få nattlig respekt från dottern: "Ber man om nattvatten, så exploderar vulkanen".

Jag hittar nog andra vägar dit.

Kommentarer
Postat av: Dr S

:-)

2007-05-11 @ 21:49:19
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0