Hjulbent effekt

Det var säkert 15 år sedan sist.
Men igår valde jag att göra det igen.
Jag hade sannolikt ångrat mig om jag fegat.

På väninnans möhippa igår valde jag att sätta mig på hästryggen igen. I tio härliga minuter njöt jag av de naturella hästkrafterna - skritt, trav och galopp. Underbart, trots att jag hade noll koll på den ståndaktige och - förutsättningarna till trots - tålmodige kraken.

Idag kan jag knappt gå. Jag går som John Wayne, och har ganska ont. Insidan av låren; hade jag inga muskler där?

Tydligen inte...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt! Jag har haft egen häst fast det är lääänge sen och kan ibland verkligen sakna att sitta där uppe där inga bekymmer finns.....

2007-08-19 @ 19:51:07
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0