Avvikelse utvecklar

I samtliga beslut kring vår renovering har jag varit praktisk: Bänkskivan i köket måste vara lätt att rengöra, golvkaklet i badrummet måste vara halkfritt för barnfötter, handfatet måste vara lättstädat och parketten inte för blank så att man ser fotspår.

Fram tills i julas då, när älskade syster köpte den mest balla och kitschiga lampa jag kunde tänka mig till Loppan. Den går nog inte att damma överhuvudtaget, i så fall med väldigt stor möda. Det skiter jag dock i, för den är så snygg, och Loppan älskar den. Inköpt på Indiska.

Att ibland avvika från det beteende man självskrivit sig är MYCKET hälsosamt.


Kommentarer
Postat av: Pörnil

Hrmmm, jag ska fundera över den där sista meningen några gånger till, låter mycket vettigt och jag ska se om jag klarar det... :-)

Hur som helst, vilken supercool lampa!

2007-04-03 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0