Allt (mitt) smör i Småland

Efter den gångna veckans intensitet i olika varianter var det med extra lättnad och glädje vi styrde kosan till min syster och blivande svåger i Småland över helgen. Gemensam matlagning (det är något terapeutiskt i att laga mat tillsammans med någon), långsamma och avslappnade dagar utan schema, långa promenader, frisk lantluft, tända ljus och många pratstunder gav ny kraft åt våra urlakade batterier.

Jag älskar min syster. Jag älskar henne så ofantligt mycket. I lätta och svåra stunder är hon mitt komplement i livet, mitt ständiga parallellspår, min andra själshalva. Och vi är, som hon själv författat åt mig en gång, varandras historia och framtid.

image235

image239

image236

image237

image238

Kommentarer
Postat av: evans

Åh, vad härligt det ser ut! Du verkar ha haft det bra :)

2007-09-24 @ 14:27:27
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0