Pärlemorläpp i inredningsvärlden

Jag och maken låter oss gärna underhållas av inredningsprogram, men idag har vi fått hyperventilera i papperspåse.

Detta väsen från en annan planet, som sprungen ur Hugh Hefners limousine, redo att ta sig an arma stackares hem. Naturligtvis pratar jag om Äntligen hemmas egen Lulu - hon som gett pärlemorläppstiftet en renässans (eller så har hon alltid burit det), hon som uppenbarligen har så mycket Restylane i läpparna att hon inte kan prata rent, samtidigt som bysten och de franska naglarna är i vägen för både skruvdragare och nytt inrednings-lull-lull.

Det går väl inte att undgå det faktum att vi inte delar hennes inredningssmak heller. Idag har hon lyckats skapa en skandinavisk bordell åt en barnfamilj, med stenfyllt glasbord, organza-gardiner i kulört mångfald och ljuskrona med flerfärgade sidenband.

Makalöst - osmakligt à la Lulu.
Men väldigt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Attan att jag missade. Det lät ju onekligen ... intressant.

2007-05-16 @ 11:55:28
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Novaliv

Hehe...kan hålla med om att hon är underhållande, men jag hade nog inte släppt in henne i mitt hem..

2007-05-16 @ 16:16:15
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: elsamaja

Ett bra uttryck, skandinavisk bordell, ha ha, nä jag delar er åsikt om henne, gillar inte hennes inredningsstil, och inte hennes person heller brrr..

2007-05-22 @ 11:15:15
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0