Motsatsförhållande

Jag köper en del av mina kläder på Sisters. Sedan en tid tillbaka har jag dock blivit tveksam, detta sedan Victoria Silvstedt fått posera modell för varumärket.

De marknadsansvariga måste ha haft en blöt afterwork, då de spunnit på idéer till framtida modeller. Efter ett par glas vin på fastande mage, en näve salta nötter och ett par hysteriska skratt bestämde sig.

Victoria och jag är verkligen varandras motsatser, och jag känner ett gott mått avighet i att gå in och beklä mig "hos henne". Hon symboliserar futtiga värden: implantat, hollywood-skratt, rosa läppglans, ytlighet, ordfattigdom, tvärdrag mellan öronen och tomma blickar.

En del av plaggen är märkta med en bild av henne och med texten "One of my favourites". Den galgen hänger jag tillbaka direkt.

Den kampanjen fungerar INTE på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0