Lågtflygande terroristplaner

The Arks Eurovision-konkurrenter hånar nu Ola Salo. De tycker han ser ut som en kvinna, annars är han transvestit.

Inuti mig kokar det av helt onödig och överflödig ilska, så jag kanske sätter min sluga terrorplan i verket. Jag ämnar inte besöka fähundarna iklädd sprängdegsfylld trenchcoat och offra mig för saken, inte heller skicka livshotande bakterier i kuvert. Nej, jag är mer kallhamrad än så. Jag sätter GPS och autopilot på Lillebrors sulky, fyller den med en dryg vecka gamla bajsblöjor. Det kan inte slå fel. För något så oskyldigt som en laddning Libero kan väl inte vara straffbelagt?

Arkarna bryr sig tack och lov inte. De rycker istället på axlarna och kollar in lättklädd show ombord på Finlandsfärjan.

Go Sverige, go Sverige!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vet du, jag funderar på allvar att satsa pengar på att The Ark kommer att ta hem vinsten i år... Trots att jag patriotiskt nog hejar på Hanna.

2007-05-08 @ 10:52:01
URL: http://petra.papper.fi
Postat av: Anna, till Petra

Ja, i år är jag nästan hybris-optimistisk till Sveriges vinstchans. Det känns dock lite ödesdigert om det inte går vägen. Då går jag nog av på mitten. ;o)

2007-05-08 @ 10:57:30
URL: http://familjenjensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0