Kommenterar kommentarer

Till er som kommenterar mina inlägg och tycker till här på bloggen: Funktionen är inte helt som den ska, och ibland tar det en stund att se det man lagt in - det kanske t o m verkar som om det försvunnit och inte sparats. Men med all säkerhet finns det där, trots att bevisen pekar på motsatsen. Prova att uppdatera sidan uppe i er menyrad i programmet, eller vänta en stund. Alla inlägg får jag dessutom som mailkopior, så jag kan ha koll på vad som händer. ;o)

Låt er således inte skrämmas av en ibland bångstyrig och smått felande teknik, era kommentarer är för värdefulla för det. De ger en annan dimension till bloggen - forum istället för monolog.

Kommentarer
Postat av: Dr S

Mailkopior? Hur fixar man det?
Jag tycker din blogg har en så härlig grön färg.
Den ser somrig ut.

2007-05-08 @ 10:35:13
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se
Postat av: Anna, till Dr S

Tack :o)
Det gröna är nog valt för att jag bara ser grönt för tillfället. Trädgården vi anlägger...

Under inställningar -> moderering, kan du kryssa i att du vill ha alla kommentarer skickade via epost.

Don't change the orange.

2007-05-08 @ 10:42:00
URL: http://familjenjensen.blogg.se
Postat av: E

Tänk så tackam man blir för dator support... Och ja, jag kände det som om infon mötte rätt person.....

2007-05-09 @ 23:09:46
Postat av: Anonym

Tänk så tackam man blir för dator support... Och ja, jag kände det som om infon mötte rätt person.....

2007-05-09 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0