Från topp till ... rumpa?

Ibland agerar jag försökskanin hos galaxens bästa frisör - min Malin. När jag äntligen klippte mig förra veckan fick jag prova en ny produkt - hårtalk. Vitt puder la sig i hårbottnen och en lätt dimma (fast det var nog min vackra aura...) låg runt kalufsen. Det skulle ge håret en sträv effekt, och hu, så var det verkligen! Den frisyren gick ingenstans, men det gjorde jag - med en förpackning talkpuder i påsen.

Jag fick inget svar på om det fungerar lika bra vid blöjbyten, men jag kan i alla fall varmt rekommendera det till alla kortklippta läsare som gillar matt finish i skalpen, eller till dem med hårsvall som önskar volym vid rötterna.

Som vanligt gör man aldrig några klipp (...) när det gäller hårvårdsprodukter från frisören, men det är en lyx jag anser vara nödvändig. Måste jag tvätta håret i shampo från ICA, så har jag också "a bad hair day" till sista droppen.

image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0