Några ställen som gör mig köpgalen

Bokus - Så mycket litteratur till så bra priser. Jag kommer ändå inte in med barnvagnen på sta'ns bokhandel...

IKEA - no comment

Miljögården vid Nova i Lund - När jag gått en runda där blir jag som en fyraåring: "Vill ha, vill ha" (och förstår inte varför det inte går)

Små keramiker på Österlen: Louise Ebbmar, Krukmakeri Östratorp och Thomas Drejare. Mitt fanatiska keramik- och bruksgodsintresse verkar bara bli värre med åren.

Matzner & Matzner i Löderup

Karossgården i Gladsax. Mitt projekt där i sommar (och på loppisar) är att hitta några ljusstakar och udda assietter.

Solen har gått ned, det är mörkt och himlen djupblå. Jag har öppnat dörren ut till terrassen för att kunna njuta av koltrastarnas underbara aftonkonsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0