Slow motion

Förutom en p g a vätskebrist torr munhåla och en analkande dag i försiktig slow motion, så är jag väldigt glad över att vardagen är tillbaka med så enahanda saker som vanliga kläder, smink, en frisyr, dialog med familjen och vanliga känslor.

Tänk, vardagen kan te sig intetsägande och likadan ibland, men ack vad man saknar den när man varit dålig! Då önskar man inget hellre än att allt just ska bli som vanligt igen. Den där dimman av magsjuka gör mig åter tacksam.

"Hälsa och tacksamhet" - som för övrigt är Linda Skugges livsmantra...

En lugn dag med barnen utan planer och anspråk - det känns väldigt bra just idag. Ett enda måste; att svänga ihop lite lunch. Det klarar nog Gummitarzan!

Igår kväll slängde jag ett öga på och var på väg att öppna Dr Phil för ännu ett kapitel, men jag orkade inte hålla i boken, ännu mindre koncentrera mig på målmedvetna ord. (*Skratt* Tyck nu lite synd om mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0