Omkring mig

Här är ett vardagsstilleben, ett av många.

Elisabeth Arden Eight Hour Creme. För småsår, allmänna fnasigheter, torra läppar, skärsår och små brännskador. Lämnar inte huset utan den. Funkar hyfsat som läppglans dessutom.

En penna, till alla mina komihåg-lappar och listor för både det ena och andra. Jag och väninnan P är listnördar, med den äran.

Mina nya glasögon, en generös födelsedagspresent från Onkel. I dem känner jag mig både intellektuell och kulturell. Hur jag verkligen ser ut? Det är väl inte det som räknas!?

Min mobil, som jag VÄLDIGT ogärna stänger av.

Mitt tangentbord. Min imac skulle jag ta med mig till en öde ö, om familjen inte fick följa med.

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0