Många tankar

Det är riktigt hälsosamt att blogga. Jag sätter verkligen fingret på många känslor och upplevelser genom skrivandet, och det gör alla intryck i mitt liv och min vardag så mycket starkare och klarare. Det gör mig till en bättre människa. Jag njuter mer, just för att jag nystar i alla trådar (nåja, många i alla fall) istället för att låta dem vara. Antalet bilder jag lägger in har ökat, och jag hoppas det finns förståelse för allt jag vill förmedla, där orden inte räcker till. För t ex, hur beskriver man i ord en bild som denna?

image60

Från trädgården. Någon som kan hjälpa oss med namn på denna buske, som redan börjat blomma i vita klasar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0