Kvinna med styrka

Filmen om Frida Kahlo gick på SVT. Den har vi sett nu.

En stor och självständig, men samtidigt beroende kvinna, som levde ett komplicerat liv med mycket smärta och passion. Filmen är ett konststycke i sig och lämnade spår i mig - det gör bra filmer.

Jag hade nästan glömt hur stort det är att se film utan reklam, förbannade reklam.

Sen zappade maken över till Spindelmannen, och jag gick och borstade tänderna för att behålla den där känslan så länge som möjligt.

          image65

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är imponerad! Att för mig hitta jeans och hälla mig i dem hade bara det tagit 2h.

Gó söndag!

2007-04-29 @ 10:43:42
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0