Bakteriechock

Expressens bakterieundersökning visar att det finns betydligt fler bakterier i skärbrädor och i tangentbord än i våra toaletter. Förlåt?! Jag måste ha hört fel, eller så är jag antagligen helt fel bakterieskolad. Jag som precis med nöje hackat ingredienser till kvällens påskbuffé på vår skärbräda. Och med tanke på mitt bloggande borde jag väl ligga sjuk i diverse krämpor jämt och ständigt.

Och stackras Lillebror, som dagligen agerar extra dammsugare åt oss; jag finner honom allt som oftast med en dammtuss eller en gammal frukostsmula i munnen. Jaha, han borde ju ligga värst till.

Lite skit rensar magen? Jag kanske ska gå och tvätta händerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0